Felanmälan
Felanmälan
Felanmälan, förutom undantag som nämns nedan,
görs from 2024-01-01 till vår förvaltare Jakobsen Properties.
Felanmälan måndag-fredag 07-16 kan antingen göras via mail till:
felanmalan@jproperties.se
eller via telefon 08-447 77 08.
JOUR: Vid övriga tider sker anmälan till Bravida:
020-21 21 12 Ditt samtal kopplas automatiskt vidare till larmservice
OBS! Jourutryckning för icke akuta fel debiteras den som anmält felet. Om du själv orsakat (t.ex. stopp i avlopp) blir du betalningsskyldig.
Uppge föreningens namn, ditt namn, fel, ditt telefonnummer, ev. e-postadress. För att underlätta, ange också lägenhetsnr. Eftersom inmatningsfält saknas i felrutinen, lägg ditt lägenhetsnr i Beskrivning.
Anmälda fel som rör din lägenhet debiteras normalt dig som bostadsrättsinnehavare.
Vi vill poängtera vikten av att följa drifts- och underhållsinstruktioner för att bevara bostaden i bästa skick och samtidigt få en optimal boendemiljö.
Felanmälan tv/tele/data
För mer information/felanmälan kontakta Telia kundservice fiber/lan tel.nr 020-240250.
Electrolux
Vitvaror felanmäls direkt till Electrolux på telefon 0771-76 76 76.
Hiss
Anmäls direkt till KONE på telefon 0771 50 00 00.
Skadedjur
Anticimex har telefon 075-2451000 och det är bäst att du ringer själv för att komma överens om tid. Försäkringsnr hos Folksam är 357913.